Porovnanie MTA:SA a SA:MP

Prinášam vám porovnanie dvoch dominantných a jediných multiplayeroch pre GTA:SA

Čím viac bodov, tým lepšie, napríklad :

1 bod - nepoužitelné

2 body - otrasné

3 body - slabučký priemer

4 body - priemer, nič moc

5 bodov - stredne dobré

6 bodov - veľmi dobré

7 bodov - bezchybné, skvelé

 
Map editor
ÁNO
*čiastočný
Vek hráčov (priemer)
16-25
10-19
Alpha verzie
ÁNO
NIE
Cheaterov je
MÁLO
STREDNE záleží od servera
GUI a možnosti
6*
5
Kvalita módov
7
6
Farebný nick
ÁNO, pomocou hex kódov
NIE
Bugy a lagy
5, lagy podľa pripojenia
6, lagy podľa pripojenia
Synchronizácia
7
4 - 5

* dajú sa pridávať objekty pomocou príkazového riadku alebo admin konzoly

* GUI v Editore by sa dal hodnotiť aj 7

 

Celkovo je o trochu lepšie MTA:SA no má trochu viac chýb (pochopiteľne, je oveľa novšie ako SA:MP). SA:MP hrá iná veková skupina a s tým treba rátať. Môj postreh pri mesačnom hraní: v MTA:SA sú lepší admini a viac skriptov.

Ale je tu aj smutný fakt, že obyčajný s0beit (akákoľvek verzia) sa dá spustiť v MTA:SA. Naštastie väčšina serverov má ochranu pred cheatermi.

UPDATE 25.06.2011: Ochranu nielen pred s0beitom má skoro každý server.

UPDATE 18.02.2015: MTA vo verziách 1.2x a 1.3x značne vylepšilo synchronizáciu vozidiel a hráčov. AntiCheat ochrana sa od napísanie tohto článku vylepšila natoľko, že s cheatmi sa na väčšinu serverov ani nepripojíte.