Prinášam vám porovnanie dvoch dominantných a jediných multiplayeroch pre GTA:SA
Čím viac bodov, tým lepšie, napríklad :
1 bod - nepoužitelné
2 body - otrasné
3 body - slabučký priemer
4 body - priemer, nič moc
5 bodov - stredne dobré
6 bodov - veľmi dobré
7 bodov - bezchybné, skvelé
Map editor | ÁNO |
*čiastočný |
---|---|---|
Vek hráčov (priemer) | 16-25 |
10-19 |
Alpha verzie | ÁNO |
NIE |
Cheaterov je | MÁLO |
STREDNE záleží od servera |
GUI a možnosti | 6* |
5 |
Kvalita módov | 7 |
6 |
Farebný nick | ÁNO, pomocou hex kódov |
NIE |
Bugy a lagy | 5, lagy podľa pripojenia |
6, lagy podľa pripojenia |
Synchronizácia | 7 |
4 - 5 |
* dajú sa pridávať objekty pomocou príkazového riadku alebo admin konzoly
* GUI v Editore by sa dal hodnotiť aj 7
Celkovo je o trochu lepšie MTA:SA no má trochu viac chýb (pochopiteľne, je oveľa novšie ako SA:MP). SA:MP hrá iná veková skupina a s tým treba rátať. Môj postreh pri mesačnom hraní: v MTA:SA sú lepší admini a viac skriptov.
Ale je tu aj smutný fakt, že obyčajný s0beit (akákoľvek verzia) sa dá spustiť v MTA:SA. Naštastie väčšina serverov má ochranu pred cheatermi.
UPDATE 25.06.2011: Ochranu nielen pred s0beitom má skoro každý server.
UPDATE 18.02.2015: MTA vo verziách 1.2x a 1.3x značne vylepšilo synchronizáciu vozidiel a hráčov. AntiCheat ochrana sa od napísanie tohto článku vylepšila natoľko, že s cheatmi sa na väčšinu serverov ani nepripojíte.